andreasbengtsson1

Alla inlägg under januari 2013

Av andreas bengtsson - 31 januari 2013 14:07

Svaret på frågan är. Jag har tänkt att ha manifestation i Uppsala eller i Sthlm har inte bestämt mig ännu.
Fråga två. Jag har inte tänkt att hålla i manifestationen skälv jag har tänkt mig att fråga om vissa organisationer vill ställa upp på en manifestation så dom och så kan pratat litte om sitt arbete dom gör för att stoppa våldet mot kvinnor. Hoppas att du är nöjd med minna svar jag gav dig.

Av andreas bengtsson - 31 januari 2013 11:41

jag vill redan nu klar göra att jag har dyslexi och därför kan det upp komma stav fel hoppas ni har översikt med det. 


jag vill ha slut på deta våld mot alla kvinnor.

ni får görna komma med för slag om ni har några iderr om hur  jag/vi ska kunna stopppa allt deta våld mot kvinnor så har ni några för slag hör gärna av er då    . jag har funderingar på att skappa en manifestation för att stoppa kvinno våldet i sverige. har ni några för slag på hu detta skulle kuna gå att skapa så kom med ett förslag.


  

  

Av andreas bengtsson - 30 januari 2013 15:19

anledningen till att jag har startat dena blogg är att jag vill ha slutt på våldet mot kvinnor.

jag hoppas med dena blogg och gruppen jag har på facebook som hetter Vi som vill ha slut på våldet mot kvinnor. bli gärna medlem där. jag hoppas på att få slut på våldet mot kvinnor i svergie till att börja med lyckas jag minska våldet mot kvinnor i sverige så kommer jag för modligen börja jobba för att ingen kvinna på denna jord ska behöva bli ut satt för våltäkter,slag, fysiskt och pykist mishandel. det är syftet jag gobbar för att få slut på.  jag hoppas även att kvinnorna ska kunna gå ute på stan eller vart dom än vill men just det att jag hoppas på är att dom ska slippa käna sig otrygga när dom är utte både på dag tid som på kvälles tid eller natt.


  

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

välkomen till min blogg som är mot kvinnomishandel

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

respekterar du kvinnor som du respekterar en man
 ja det gör jag
 nej det gör jag inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bild 19 backrund

http://www.snyggareblogg.se/images/bak19.jpg

mus pekare häst

Fluttershy My Little Pony

header

make
just make a gif here

Ovido - Quiz & Flashcards