andreasbengtsson1

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av andreas bengtsson - 2 mars 2013 12:15

Jag hoppas att ni inte har glömt att rösta för röstningen kanske kan göra skillnad för kvinnor det vett jag inte i dag det vett ingen just nu men desto mer ni röstar desto mer and vänd bart kan det bli för mig och för kampen mott allt våld mot kvinnor.


Jag vill även på minna om att det fort farande går att kommentera på förra inlägget och  det kommer alltid gå.


Jag är öppen för alla förslag som jag skrev förut.


Jag kommer även att börja titta upp lite om hur och var jag ska ha manifestationen. Har ni förslag på hur detta skulle kunna gå att få till eller förslag på hur just du vill ha en manifestation så var inte rädd för att kommentera det går bra att vara anonym.


Det jag skälv har tänkt på för att göra en manifestation på annat sätt är att kanske ah den på en båt eller något liknande. Jag har som sagt inte bestämt mig ännu inte bestämt mig utan jag spånar bara på hur detta ska vara och var det ska vara.


har ni några förslag på frågor som jag kan ställa så får ni gärna höra av dig/er.


Men jag hoppas att alla ni läsare vill och kommer att rösta och kommentera om ni har några idéer.

    



Presentation

välkomen till min blogg som är mot kvinnomishandel

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

respekterar du kvinnor som du respekterar en man
 ja det gör jag
 nej det gör jag inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bild 19 backrund

http://www.snyggareblogg.se/images/bak19.jpg

mus pekare häst

Fluttershy My Little Pony

header

make
just make a gif here

Ovido - Quiz & Flashcards