andreasbengtsson1

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av andreas bengtsson - 3 februari 2013 13:34

som sagt så kommer detta handla om ett nyhets artickel jag har läst om. men för så vill jag be om ursäk till alla er som tyckete att jag skrev litte klummpig rubrik i går det ska inte hända igen hoppas jag jag ska göra så gått det bara går för att skriva bätre rubriker. nu till dagens inlägg.jag läste idag om en kvinna som hade blivit rånad och samtidigt sparkat i magen. jag tycker att dessa "män" inte kan vara riktiga män för att riktiga män slår inte en kvinna. riktiga män är rädda om sin kvinna. inte mishandlar dom inte varken fysist eller pyckist.  jag ksikar med en länk nedan så ni skällva kan läsa om denna kvinna.


http://www.expressen.se/kvp/polisen-sakra-ratt-man-har-gripits/       

Presentation

välkomen till min blogg som är mot kvinnomishandel

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

respekterar du kvinnor som du respekterar en man
 ja det gör jag
 nej det gör jag inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bild 19 backrund

http://www.snyggareblogg.se/images/bak19.jpg

mus pekare häst

Fluttershy My Little Pony

header

make
just make a gif here

Ovido - Quiz & Flashcards