andreasbengtsson1

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av andreas bengtsson - 20 februari 2013 18:24

jag har börjat titta up om jag kan näsla mig in på manifetstationen som finns i sthlm varje år i januari. jag har tänkt att höra av mig till arrangören som håller i det hella när det börjar närma sig.


jag kommer att skriva här för att berätta för er när jag har hört av mig till dom och vilket svar jag har fått. jag hoppas att jag får vara med där och pratta litte. jag hoppas även att ni som följer denna blogg då kommer och lyssnar om det går som jag vill. ni får gärna då frågga mig saker på plats. kom ihåg nu att detta bara är en dröm för mig om hur det ska gå.           

Presentation

välkomen till min blogg som är mot kvinnomishandel

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

respekterar du kvinnor som du respekterar en man
 ja det gör jag
 nej det gör jag inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bild 19 backrund

http://www.snyggareblogg.se/images/bak19.jpg

mus pekare häst

Fluttershy My Little Pony

header

make
just make a gif here

Ovido - Quiz & Flashcards